Dag 1

4 september 2019 - Miraflores, Peru

We zijn er! Maar je moet er wel wat voor over hebben zeg... 13 uur zitten in het vliegtuig. We hadden de pech dat we twee uur vertraging hadden waarvan we er een al in het vliegtuig zaten. Er was iets met de catering; toch wel belangrijk als je zo lang moet vliegen. Maar alles goed verzorgd met een hapje en een drankje door de dames van de KLM.  Tijdens de vlucht hebben we de derde persoon in onze rij gevraagd of hij bij het raam wilde zitten. Kon ik naar het gangpad verhuizen en af en toe lopen, rekken en strekken.

Uiteindelijk met 1,5 uur vertraging geland. Douane, bagage stond gelukkig op de band en op zoek naar vervoer naar het hotel. Oh ja, Guus ging ff geld pinnen (Peruaanse valuta Sole) op de luchthaven van LIma. Alles deed het; alleen geld kwam er niet uit rollen. Pasje gelukkig wel terug. Uiteindelijk met de taxi naar ons hotel in de wijk Mirafloris. Moe, maar niet helemaal voldaan..

Slapen is de volgende activiteit; tot 03.00 geslapen en daarna met de ogen open liggen wachten tot het ochtend werd...

1. Mo:
    4 september 2019
    Heeee, je eerste blog: hij doet het!!! Dat reizen is altijd een noodzakelijk kwaad, maar het avontuur kan nu beginnen: veel plezier! Geniet ervan! Ben benieuwd naar de volgende belevenissen
  2. Nellie:
    4 september 2019
    Wat een 'ellende' al allemaal zus …. tja je moet er wel wat voor over hebben om wat moois te willen zien, maar dat zal vast wel goed komen. Geniet ervan en ik zit aan de comp gekluisterd voor je volgend verhaal.
  3. Gerda:
    4 september 2019
    ha Guus en Cornia, en nu aan de bak. Leuk dat we jullie kunnen volgen zo. Op naar het volgende blog. Groetjes vanuit het regenachtige Holland.
  4. Ma Salm:
    7 september 2019
    Dat was een hele zit, maar je bent er nu dus het avontuur kan beginnen.