Dag 7 cusco

11 september 2019 - Cusco, Peru

Vanmorgen om 06.00 sloot Jorn bij ons aan in ons hotelletje. Met de nachtbus van Puno naar  Cusco gereisd en hij heeft de hele reis geslapen, dus topfit. Na een heerlijk ontbijtje (ja weer met  ei) even bijgekletst op ons dakterras. Daarna naar het kantoor gewandeld van Trexperience waar we de triail geboekt hebben. Uitleg gekregen over de komende 5 dagen. Morgen om 04.30 worden we opgehaald. De eerste nacht is het ergste; onder het vriespunt. Dus dat is errrg koud. Weer een hoop geld uitgegeven aan extra warme kleding om deze kou te doorstaan. Wel  ff schrikken; die kou.

Vanmidddag een free walking tour gedaan  door Cusco. Leuk maar niet zo spectaculair als in Lima. We gaan ons nu voorbereiden oo morgen. De tassen pakken en op tijd naar bed. We zijn dus even uit de lucht. Tot zondag met heel veel mooie verhalen hoop ik.

1. Gerard en Annet:
    11 september 2019
    Leuk om jullie op deze manier te volgen. Bij bruinen met deze lage temperaturen zal niet meevallen. Bijzonder dat Jorn ook aansluit.
  2. Gerda:
    11 september 2019
    Oh Cornia die kou oh wat een gebibber.Kruip maat goed tegen Guus aan.Wat fijn dat Jorn er is.Ja je bikini kun je wel in het koffer laten zitten voorlopig.Heel veel succes met jullie trail ben benieuwd naar de verhalen straks.groetjes vanuit een regenachtig bemmel.
  3. Ab:
    13 september 2019
    Hoor en zie het al het is erg mooi en leuk alleen die "barre" kou is niet alles.
    veel succes en plezier op de trail
  4. Gerard en Annet:
    16 september 2019
    Leuk verhaal van jullie trektocht sportievelingen.